zijlstras1.reismee.nl

dag 2: fietsen

Vandaag vonden we het tijd om te gaan fietsen door bangkok. Na het opstaan om acht uur (wat verassend goed ging voor een vakantie-dag) namen we eerst nog even een (ietwat) frisse duik in het zembad bij het hotel. Daarna gingen we erop uit. We namen de tuc-tuc van het hotel naar het winkelcentrum en begonnen daar aan ons ontbijt. Na het ontbijt gingen we naar de plek waar we gingen verzamelen voor de fietstocht. We waren daar wel iets te vroeg dus toen gingen we maar meteen aan de lunch. De tocht zou 3 uur duren en het bracht ons op plekken waar we nooit zelf waren gekomen: de kleine steegjes van Bangkok. Het gezelschap bestond uit een heleboel Nederlanders (hoe verassend), een paar Duitsers en 2 Thaise gidsen. De gidsen kenden aardig wat Nederlandse woorden waaronder goedenmiddag en tik 'em aan. Na de fietstocht hebben we nog wat rondgelopen door Chinatown en daar zijn we ook uiteindelijk blijven eten. Na het eten zijn we bijna direct door gegaan naar het hotel. We zitten nu (het moment van schrijven) in het hotel uit te rusten van de dag en gaan snel naar bed. Dit was de familie Zijlstra vanuit bangkok. Wij gaan nu naar bed, en wij wensen jullie een hele fijne avond!

Rutger

wil

Leuk verhaal Rutger. Mooie dag gehad. Slaap lekker allemaal.