zijlstras1.reismee.nl

Op reis naar Bangkok

Onze vliegreis kreeg een extra spannend accentje....... het cabine personeel van Air France ging vanaf vandaag staken en we kregen bericht dat onze vliegreis naar Parijs was geannuleerd. Gelukkig kon René ons om boeken naar de KLM en moesten we om 8 uur vliegen richting Parijs. Arme David die nu 2,5 uur eerder op moest om rond 5.00 uur ons naar Schiphol te brengen....waarvoor hartelijk dank David!

Onze vlucht ging op tijd en zo waren we om 9.30 uur al op Parijs airport. Winkels hadden we snel gezien en op naar de Air France lounge. Tjonge wat een luxe. Eten en drinken zoveel je wilt, we lieten het ons lekker smaken, zakten weg in de heerlijke fauteuils en konden ook nog al onze mobiele apparaten opladen. Klaar voor de volgende vliegreis. Arthur en ik vinden dat toch altijd wel spannend.....

De vlucht vertrok uiteindelijk met een uur vertraging maar het belangrijkste was dat hij ging. Om 7.00 uur plaatselijke tijd waren we in Bangkok en namen de taxi naar Waterford Resort Hotel.