zijlstras1.reismee.nl

Terug naar Bangkok

We hebben een lekkere week achter de rug op Koh Tao. We hebben niet alles kunnen doen wat we wilden met duiken, maar we hebben mooie dingen gezien en meegemaakt. Dat je daarbij ook (zee)ziek kan worden, nemen we dan maar op de koop toe.

Vanochtend uitgecheckt van ons resort. Nog een laatste blik van onze veranda op zee en toen met de taxi naar de pier. Daar was alweer flinke chaos, hoewel het dan toch allemaal wel weer georganiseerd is. Met de fast ferry waren we in een kleine 2 uur aan de overkant en daar stonden de bussen klaar voor de trip naar Bangkok. De rest van de dag hebben we in de bus gezeten. Boeken gelezen, beetje gedommeld, muziekje geluisterd of spelletjes gespeeld.

Onderweg kwamen we langs Hua Hin waar gister bomaanslagen zijn geweest. Het viel ons op dat er veel politie langs de weg stond, maar verder gelukkig niets gezien of gemerkt.

Rond half tien waren we op het eindpunt, uurtje later dan gepland, maar dat zijn we inmiddels wel gewend. De taxichauffeurs liepen bijna de bus in om klanten te werven en na wat onderhandelingen vonden we er eentje die ons bij t hotel afzette. We maken nog wat plannen voor onze laatste dagen in Bangkok.

groet, René

Lia

Jonges wat ben ik blij met júllie bericht! Jullie genieten gelukkig volop van alles. En ook goed v d zeeziekte bekomen? Al het beleven v d rijke natuur overwint toch h?. Heel veel liefs allemaal !!!! X mam