zijlstras1.reismee.nl

Van Bangkok naar Khao Yai

Veel verschillende plannen voor deze dag gemaakt, uiteindelijk besloten om wat uit te slapen en daarna de reis naar Khao Yai te maken. Het plan gisteren was om dat met de trein te doen maar vandaag is het toch een mini-van geworden. Dit was een uur korter en we konden ook eerder weg dan met de trein omdat eerdere trein tijden al uitverkocht waren. De treinkaartjes die we al gekocht hadden werden nu dus een sponsoractie ten bate van Thai Railway ter waarde van €12 , dat konden we ons wel veroorloven vonden we ;).

Bij aankomst in Pok Chang, na een voorspoedige reis zonder wagenziekte, wilde de chauffeur ons wel even naar het hotel brengen. We zijn nu 2 nachten in de Khao Yai Lodge resort. Daar werden we hartelijk ontvangen en met de bus naar het huisje gebracht omdat het regende. We hebben 2 prachtige hele ruime kamers met connect door en ons bed kijkt uit op de natuur. Bij ons zelfs aan 2 kanten! Er is een leuk klein zwembad met watervalletje waar de jongens lekker in gezwommen hebben.

We boeken gelijk voor de komende 2 dagen een jungle tour. Daarover morgen meer!

Vanavond heerlijk eten en relaxen, misschien wel een voetmassae bij de buren......of morgen....en morgen.....