zijlstras1.reismee.nl

Erawan national park

Vanochtend moesten we weer vroeg op. We gingen namelijk al vroeg naar de watervallen in Erawan national park om de vele toeristen voor te zijn. De rit van het hotel naar het park duurde ongeveer één uur. We hadden ons al goed voorbereid door van tevoren onze zwembroeken aan te doen. Hierdoor konden we meteen gaan zwemmen als we dat wilden. Er waren in totaal 7 watervallen. De eerste paar watervallen waren makkelijk te bereiken maar naarmate je hoger kwam werd het pad steeds slechter. Toen we bij de bovenste waterval aankwamen waren we allemaal wel toe aan een duik in het water. Maar in het water troffen we iets aan wat we niet hadden verwacht: een heleboel vissen van allerlei verschillende groten. Als je ging pootjebaden kwamen al deze vissen naar je voeten toe om het eelt weg te eten. Het enige wat tegenviel was waren de watervallen zelf. Er was namelijk weinig water dus het water wat er van de watervallen kwam was dus niet heel veel. Verder was het water wel heerlijk om in af te koelen en te zwemmen.

Nadat we lekker hadden gezwommen gingen we weer terug naar het hotel. Terwijl Arthur en Rutger lekker in het hotel zaten te niksen hebben Janet en René nog even gefietst door de stad.

Dit was het verhaaltje van vandaag, ik hoop dat jullie hebben genoten en tot het volgende verhaaltje.