zijlstras1.reismee.nl

Dag van de cursus

Vandaag sliepen we lekker uit. We gingen naar een restaurant verderop om even te ontbijten. Na het ontbijt gingen we terug en vulden we het formulier voor het duiken in. We hadden het warm en namen een duik in het zwembad (mama en Rutger kwamen later omdat zij nog even in het duikboek gingen lezen). We hadden heerlijk gezwommen en gekeken naar de duikers die de theorie in het zwembad doornamen. We hadden een beetje honger en gingen dus maar lunchen. Na de lunch liepen we gelijk naar het duikcentrum en was onze cursus begonnen! (die van mama, Rutger en mij, papa heeft de cursus al eerder gedaan) We gingen naar een klein klaslokaaltje en namen de theorie door. Toen dat klaar was, was het al erg laat en tijd om te eten. We hebben een restaurantje opgezocht en daar lekker gegeten. Na het eten liepen we terug en maakten mama en ik ons huiswerk af.

Groetjes Arthur

Reacties

Reacties

Lia

Ja watervallen hebben mij altijd al geboeid zo ook nu met jullie mee hoger en hoger én teleurstelling, pech !! Maar boeiend blijft hét,in mijn meebeleven ook, zeker opnieuw met de dag van gister "7/8(hier)" duiken! Dit moet nog komen jongens, maar ooh die andere wereld onder wáter! om te beginnen met 't duiken in het zwembad. Ik ben zó benieuwd ... ook een fototoestel mee??? Wie van jullie 3en gaat ze nemen! ???????????????????????????? jullie zien wel ik droom mee GENIET heel veel liefs alle Vier

Lia

Al die vraagtekens snap ik niks van ???? .Hopelijk blijft één van de plaatjes nu staan.

Lia

Nee dus

Lia

'K leer er dus weer van Jullie vakantie gaat fijn door!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!